Jump to content
heyitsmeallen

Allen’s 2018 Titansreport fantasy league thread.

Recommended Posts

1 hour ago, heyitsmeallen said:

Not sure if I really want to part with him tbh. Would you be interested in mixon + wr?

Not right now, I know not much about Mixon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, JakePA_Titan said:

That sucks. I had one keeper league, kept Gurley. One other redraft and had 2nd. Got Gurley again. I'm glad Bell waa taken first (by a steelers fan, shocker). But I was going Johnson or Elliott if he took Gurley.

 

I love whe shit like this happens and it's not my problem lmao.

 

I did take McCoy in both leagues cuz I felt in the third round with limited RBs, it was good value. But Im not out of the clear yet. 

I was going to keep bell in my 2 keeper league but didn’t get my keepers changed in time. Ended up with Gurley and Melvin Gordon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, JakePA_Titan said:

Yea. Think I was one that told you to keep Julio and Bell. Can't go wrong with those two though.

 

Fucking ridiculous you had the option of four 1st round talents lmao

Yeah it’s a small money league. Was only 6 teams last year. It’s 8 this year. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, heyitsmeallen said:

That would be @VanCityTitan

Man,  i completely whiffed on the draft.  I was stuck at work and got caught up and didnt rememebr to get back on until about 5 mins after everything ended.

 

Ill have to do my best to make it work.  They only drafted me carson wentz at qb too haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, VanCityTitan said:

Man,  i completely whiffed on the draft.  I was stuck at work and got caught up and didnt rememebr to get back on until about 5 mins after everything ended.

 

Ill have to do my best to make it work.  They only drafted me carson wentz at qb too haha

You better hit that waiver wire hard. Some eagles fans saying wentz could be held out until week 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, VanCityTitan said:

Man,  i completely whiffed on the draft.  I was stuck at work and got caught up and didnt rememebr to get back on until about 5 mins after everything ended.

 

Ill have to do my best to make it work.  They only drafted me carson wentz at qb too haha

I will make trades with you. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Titans Report Footer Logo

Titans Report is a fan operated website for the Tennessee Titans. The site includes a message board, blog, podcast, organized fantasy games,and a mobile site. The podcast has had on many prominent members of the media covering the Titans. Some names include John McClain of the Houston Chronicle, Jim Wyatt of the Tennessee Titans official website, Paul Kuharsky of 104.5 The Zone, Phillip B. Wilson of the Indy Star, Jonathan Hutton of the Titans Radio Network, Sal Capaccio of the Buffalo Bills Radio Network, Scott Wright of Draft Countdown, and others.

Official Website

Kuharsky's Blog

ESPN NFL Nation

104.5 The Zone

102.5 The Game

TITANSLINKS

×
×
  • Create New...