Sign in to follow this  
reo

Warriors sign DeMarcus Cousins

Recommended Posts

Wow. If he is healthy by playoff time, look out...

 

They can afford to let him recover slowly. They have never really needed much at center before. But if he can come back by the end of the season that offense is a monster... or at least an even bigger one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lot of people hate this type of thing but maybe since I'm not a huge NBA fan anyway, I'm looking forward to it.

 

I mean it's not like they're just richer than everyone else I don't think. After drafting Curry they've just been able to build off him really well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, reo said:

A lot of people hate this type of thing but maybe since I'm not a huge NBA fan anyway, I'm looking forward to it.

 

I mean it's not like they're just richer than everyone else I don't think. After drafting Curry they've just been able to build off him really well.

That's actually make one take on them.  They got Curry/Thompson/Green with the 7th/11th/35th picks.  Not like they were handing #1s for 3 in a row or built a super team a la Miami.  In building from the draft up it feels a bit more legit and easier to support than a team merely signing a bunch of stars.  Durant has really been the only one like that, though he was a huge one.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, chef said:

That's actually make one take on them.  They got Curry/Thompson/Green with the 7th/11th/35th picks.  Not like they were handing #1s for 3 in a row or built a super team a la Miami.  In building from the draft up it feels a bit more legit and easier to support than a team merely signing a bunch of stars.  Durant has really been the only one like that, though he was a huge one.

Durant and Boogie are what exactly?

 

Both of those dudes healthy are better than anyone GSW drafted lmao. Feels more legit. Lmao. Who cares anyway. The league has changed. Get used to it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iggy was not drafted. Livingston was not draft. The have 4 drafted players and they are "more legit". 

 

MIA had more drafted players on their team then GSW does now. MIA went out and got two. GSW just got their second.

 

More legit. Lmao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jake is a warrior hater lol. How many nba teams have drafted 4 All nba players that were on the same team? Of course you can’t draft your whole roster lol. Durant was a luxury signing. We went to two finals without him. Livingston and Iggy are our two other coveted FAs we signed lol. Boogie is just another luxury of being the best team in the nba. Players will take nothing to come get a ring now. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curry took a massive pay cut on a shit deal to make them what they are and that is what rubs me the wrong way when it comes to the rest of the league. Its actually makes the NBA a worse league. I now find myself constantly wishing a bunch of all-stars chasing a championship would all join another team on a pay-cut and do the same shit to the Warriors. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, CaliTitan3518 said:

Jake is a warrior hater lol. How many nba teams have drafted 4 All nba players that were on the same team? Of course you can’t draft your whole roster lol. Durant was a luxury signing. We went to two finals without him. Livingston and Iggy are our two other coveted FAs we signed lol. Boogie is just another luxury of being the best team in the nba. Players will take nothing to come get a ring now. 

No shit. You literally repeated what I just said. So are you a hater then?

 

You're becoming as dumb as OF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, JakePA_Titan said:

No shit. You literally repeated what I just said. So are you a hater then?

 

You're becoming as dumb as OF.

I was mocking you mocking them for being “more legit” because they went after “amazing” FAs like iggy and Livingston. 

 

You are crazy if you think the way the warriors built their dynasty isn’t more legit than anything else in recent years in the nba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Downtown said:

Curry took a massive pay cut on a shit deal to make them what they are and that is what rubs me the wrong way when it comes to the rest of the league. Its actually makes the NBA a worse league. I now find myself constantly wishing a bunch of all-stars chasing a championship would all join another team on a pay-cut and do the same shit to the Warriors. 

Curry took a massive pay cut? When? Are you referring to his 2nd contract when he was viewed as injury prone and barely averaging over 20 points a game? 

Edited by CaliTitan3518

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, CaliTitan3518 said:

Jake is a warrior hater lol. How many nba teams have drafted 4 All nba players that were on the same team? Of course you can’t draft your whole roster lol. Durant was a luxury signing. We went to two finals without him. Livingston and Iggy are our two other coveted FAs we signed lol. Boogie is just another luxury of being the best team in the nba. Players will take nothing to come get a ring now. 

Exactly, they drafted 3 all-stars, one an MVP, all outside top 6 picks.  And won before signing a big outside name like Durant.

 

So yeah it feels like piling on as they add people, but at the beginning they were underdog winners, and fun to watch.  No wonder they picked up neutral fans who didn't have a lock down fav in the sport.  All in all they have been the best thing in the NBA in a while to draw fans back in who were burnt out on too many prima donna dominating the scene.  Shame the Spurs don't get more fan credit, but sadly though they are a TEAM through and through in most of Pop's history, they were, well.... relatively boring.  The Warriors are fun, a bit flashy, but all about each other.  Good for kids coming up to see to, minus the need to shoot from 300' away all the time.

 

I had Dr J to look to for inspiration.  Curry is a solid one I think for kids today.  Says you don't have to be a physical specimen like LBJ and can still win an MVP.  Gets them out dribbling and dribbling.  (Yes, just got done coaching boy's bball team a spell ago.)

 

 

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.